justmine_cosmetic conditioner and solid shampoo

Продовження мого знайомства з justminecosmetic З початком можна ознайомитися тут



Після використання цього кондиціонера мені так хочеться абрикос. Бо він схожий на абрикосовий джем.


Цей кондиціонер покращує стан волосся, робить його більш живим, таким весняно-абрикосовим.


Я наношу його трішки відступивши від коріння, на довжину. Волосся набуває блиску і зволоження.

___---___

Твердий шампунь виготовлений на основі композиції з глин, які очищують шкіру голови, олій, які доглядають за волоссям та рослинного ПАВ (із кокосової олії), що є екологічним продуктом. 


Я використовую його під час миття волосся два рази, щоб краще очистити. Шампунь дуже економний. І волосся має тепер більш привабливий вигляд.


Весна вже не за горами і я зможу нарешті зняти шапку. Щоб моє волосся могло сяяти своєю чистотою і свіжістю.  


Продукт наданий для незалежного тестування компанією Just mine cosmetic

Коментарі

Популярні публікації