Herbal oil від samari.oils

Хто мене знає, то той думає, що я така лінива, люблю все готове і тільки те роблю, що дивлюсь дорами. Але це не так! І я це довела за допомогою трав'яної олії для масажу голови від samari.oils


Чому мене змінила саме вона? Тому що для її використання потрібно взяти одну чайну ложку засобу і масажними рухами нанести на суху шкіру голови. Потім чекати 1-1,5 годин, я не просто чекаю, а дивлюсь Bangkok Rak Stories чи friend zone series.


Потім потрібно змити за допомогою шампуню два рази, я і так завжди користуюсь шампунем два рази, то це легко. 


Я от уже доросла людина, з великим досвідом оглядів, але все одно ведусь на рекламу. Але як тут не повестися як у власниці цього засобу таке волосся. Я і собі захотіла.


А моє волосся після використання цієї олії почало рости, зазвичай воно доходить до плечей і втомлюється. Але зараз воно нижче лопаток і не збирається зупинятися.


І ще один плюс це нігті, вони стали такі тверді, і так швидко стають довгими. Скільки догляду вони давно не отримували, бо в складі олії велика кількість натуральних трав.


P.S в samari.oils з'явилася новинка Квіткова олія для волосся Як думаєте варто спробувати?



Коментарі

Популярні публікації