Manuka Tree Purifying day/night Ziaja

---

Денний крем дуже важливий для мене, з ним я розпочинаю день. 


Склад


Швидко вбирається в шкіру, не залишає після себе слідів, а тільки матовість і гладкість. 


І відсутній жирний блиск, який завжди так заважає, і всі думають, що ви зовсім не доглядаєте за шкірою. 


Він підходить як основа під макіяж, також освіжає ваш образ.


Крем має білий колір, легкість і по-вітряність буде переслідувати вас цілий день.

------

Про нічний крем часто забувають, тому що спати хочеться, ще багато причин можна знайти.  


Склад


Мені дуже сподобався цей крем, він такий легкий. Я навіть сказала, що він більше схожий на денний.


Коли я сплю він працює, і не відбивається на подушці. І з ранку я маю свіжий, і відпочилий вигляд. 


Тепер поки я його не нанесу на обличчя я спати не лягаю.  


Крем має білий колір, такий же як і денний, але він виконує зовсім інші функції.


Продукт був наданий для незалежного тестування Ziaja

Коментарі

Популярні публікації