Fruity peach & pear shower gel Ziaja


Для мене люди діляться на два типа: ті яким подобається яблука і ті яким подобаються груші. Я наприклад яблучна людина: білий налив, слава переможцю... І навіть зараз я їм яблуко. А моя сестра любить груші. Але я ще не зустрічала нікого, хто б не любив персики. І саме для таких грушкових людей як моя сестра і для тих хто обожнює персики з'явився: Гель для душу фруктовий Персик та Груша
  

Цей фруктовий гель для душу мій антидепресант, в весни сонця не допросишся доводиться самому викручуватися.


Ви тільки подивіться на ці бульбашки


Рідкий гель який я наношу руками на тіло (чомусь з цим гелем тільки так) дає легку пінку.  


Я просто милуюсь цим помаранчевим кольором, тому виливаю його побільше, просто не можу стриматися.


І завдяки йому у мене зараз шкіра зволожена, насичена і сяє. Я схожа на весняне сонечко:))


Хто ж відмовитися від 500 мл. польських груш і персиків!


сайт: ziaja.ua 
instagram: ziaja_ukraine 
facebook: ZiajaUkraine

Коментарі

Популярні публікації